رونالدو / زندگینامه: رونالدو (۱۹۷۶-) - همشهری آنلاین : او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد.

رونالدو / زندگینامه: رونالدو (۱۹۷۶-) - همشهری آنلاین : او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد.

رونالدو / زندگینامه: رونالدو (۱۹۷۶-) - همشهری آنلاین : او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد.. اولین مورد قدیمی این است که بازیکن به سادگی توسط مدیریت باشگاه حفظ نشده‌است. نوزادی که ۳٫۳۶ کیلوگرم وزن داشت، رونالدو را به احترام پزشکی که از تولد وی مراقبت کرده‌است، و همچنین با اشاره به نام پدرخوانده خود، یکی از دوستان خانواده نامگذاری می‌کنند او که کودکی آرام و کمی آشفته بود، اولین توپ خود را در کریسمس سال ۱۹۸۰ دریافت کرد. Cristiano ronaldo dos santos aveiro goih comm is a portuguese professional footballer who plays as a forward for serie a club juventus and c. kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu ؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که. چون نام او برای تلفظ بسیار پیچیده بود.

See full list on fa.wikipedia.org او علی‌رغم تلاش والدینش برای ثبت نام در مدارس معتبر، علاقه زیادی به مدرسه نداشت و خیلی دوست داشت در خیابان فوتبال بازی کند؛ بنابراین، هنگامی. نوزادی که ۳٫۳۶ کیلوگرم وزن داشت، رونالدو را به احترام پزشکی که از تولد وی مراقبت کرده‌است، و همچنین با اشاره به نام پدرخوانده خود، یکی از دوستان خانواده نامگذاری می‌کنند او که کودکی آرام و کمی آشفته بود، اولین توپ خود را در کریسمس سال ۱۹۸۰ دریافت کرد. Cristiano ronaldo dos santos aveiro ‎؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی: ‎ /ʁoˈnawdu ˈlwis nɐˈzaɾju dʒi ˈɫĩmɐ/ ‏ ؛ مواليد 22 سبتمبر عام 1976)، المعروف اختصاراً بـ رونالدو، ويُعرف أيضاً بلقبه الظاهرة، هو لاعب كرة قدم برازيلي سابق اعتزل لعب كرة.

‫رونالدو البرازيلي مخترع الفرديه‬‎ - YouTube
‫رونالدو البرازيلي مخترع الفرديه‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
تنها در شانزده سالگی بود که او شروع به ایجاد نام از طریق فوتبال کرد و خواست که با نام واقعی خود صدا شود. در همان اوایل، رونالدو خود را در تیم‌های فوتسال جوانان متمایز کرد و در ۱۳ سالگی برای جذب در فلامنگو به همراه ۴۰۰ فوتبالیست جوان دیگر دعوت شد؛ ولی در جلسه غربالگری انتخاب نشد. Cristiano ronaldo dos santos aveiro)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال. Cristiano ronaldo dos santos aveiro was born in são pedro, funchal, on the portuguese island of madeira, and grew up in santo antónio, funchal. او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد. او همچنین ۹۲ گل تا قبل از بیست سالگی به ثمر رسانده‌است و حضور در سه فینال جام جهانی نیز از رکوردهای اوست او از جمله بازیکنان بداقبالی بود که به دلیل جدایی دو سیستم لیگ قهرمانان اروپانتوانست قهرمانی اروپا را تجربه کند و تنها قهرمانی او به ۱۹۹۸ با اینتر بازمی‌گردد. ‎ /ʁoˈnawdu ˈlwis nɐˈzaɾju dʒi ˈɫĩmɐ/ ‏ ؛ مواليد 22 سبتمبر عام 1976)، المعروف اختصاراً بـ رونالدو، ويُعرف أيضاً بلقبه الظاهرة، هو لاعب كرة قدم برازيلي سابق اعتزل لعب كرة. چون نام او برای تلفظ بسیار پیچیده بود.

برای مدت طولانی، رونالدو توسط تمام خانواده‌اش «دادادو» نامیده می‌شد، لقبی که توسط برادر بزرگتر او نامگذاری شد.

او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد. أفضل فيديو يعرض مهارات رونالدو وی در مجموع ۹۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده و ۶۲ گل ملی به ثمر رساند و دومین گلزن تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود. Cristiano ronaldo dos santos aveiro)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال. كريستيانو رونالدو دوس سانتوس أفيرو (تلفظ برتغالي: See full list on fa.wikipedia.org وی یکی از مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در کشورش بود. در کودکی دوستانی که به او لقب می‌دادند به دلیل دندان‌های تحمیلی که او را آزار می‌داد مسخره می کردندش. اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از جیدون سانچو حمایت می کند تا مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو پس از شکست در بازی های ملی، انتقادات را پشت سر گذاشته و بدرخشد. او همچنین ۹۲ گل تا قبل از بیست سالگی به ثمر رسانده‌است و حضور در سه فینال جام جهانی نیز از رکوردهای اوست او از جمله بازیکنان بداقبالی بود که به دلیل جدایی دو سیستم لیگ قهرمانان اروپانتوانست قهرمانی اروپا را تجربه کند و تنها قهرمانی او به ۱۹۹۸ با اینتر بازمی‌گردد. See full list on fa.wikipedia.org او علی‌رغم تلاش والدینش برای ثبت نام در مدارس معتبر، علاقه زیادی به مدرسه نداشت و خیلی دوست داشت در خیابان فوتبال بازی کند؛ بنابراین، هنگامی. Cristiano ronaldo dos santos aveiro goih comm is a portuguese professional footballer who plays as a forward for serie a club juventus and c.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (پرتغالی: نوزادی که ۳٫۳۶ کیلوگرم وزن داشت، رونالدو را به احترام پزشکی که از تولد وی مراقبت کرده‌است، و همچنین با اشاره به نام پدرخوانده خود، یکی از دوستان خانواده نامگذاری می‌کنند او که کودکی آرام و کمی آشفته بود، اولین توپ خود را در کریسمس سال ۱۹۸۰ دریافت کرد. See full list on fa.wikipedia.org Cristiano ronaldo dos santos aveiro ‎؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی: دو توجیه برای توضیح عدم موفقیت این آزمون مطرح است:

كريستيانو رونالدو يحدد موعد اعتزاله كرة القدم - صحيفة البلاد
كريستيانو رونالدو يحدد موعد اعتزاله كرة القدم - صحيفة البلاد from i2.wp.com
وی سال‌های زیادی از عمر فوتبالی اش را به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو پای چپ از دست داده بود تا اینکه در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ‎ /ʁoˈnawdu ˈlwis nɐˈzaɾju dʒi ˈɫĩmɐ/ ‏ ؛ مواليد 22 سبتمبر عام 1976)، المعروف اختصاراً بـ رونالدو، ويُعرف أيضاً بلقبه الظاهرة، هو لاعب كرة قدم برازيلي سابق اعتزل لعب كرة. او علی‌رغم تلاش والدینش برای ثبت نام در مدارس معتبر، علاقه زیادی به مدرسه نداشت و خیلی دوست داشت در خیابان فوتبال بازی کند؛ بنابراین، هنگامی. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (پرتغالی: Cristiano ronaldo dos santos aveiro goih comm is a portuguese professional footballer who plays as a forward for serie a club juventus and c. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: چون نام او برای تلفظ بسیار پیچیده بود. رونالدو لوئیس نازاریو دو لیما در ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۶ در بنتو ریبیرو متولد شد، حومه فقیرنشین اما مسالمت آمیز و در حدود سی کیلومتری مرکز ریودوژانیرو.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال.

در همان اوایل، رونالدو خود را در تیم‌های فوتسال جوانان متمایز کرد و در ۱۳ سالگی برای جذب در فلامنگو به همراه ۴۰۰ فوتبالیست جوان دیگر دعوت شد؛ ولی در جلسه غربالگری انتخاب نشد. اولین مورد قدیمی این است که بازیکن به سادگی توسط مدیریت باشگاه حفظ نشده‌است. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲. وی یکی از مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در کشورش بود. وی در مجموع ۹۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده و ۶۲ گل ملی به ثمر رساند و دومین گلزن تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود. وی با مُدل برزیلی دانیلا چیکارلیازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی انجامید. See full list on fa.wikipedia.org kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu ؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که. چون نام او برای تلفظ بسیار پیچیده بود. See full list on fa.wikipedia.org Cristiano ronaldo dos santos aveiro)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال. او علی‌رغم تلاش والدینش برای ثبت نام در مدارس معتبر، علاقه زیادی به مدرسه نداشت و خیلی دوست داشت در خیابان فوتبال بازی کند؛ بنابراین، هنگامی. او جوانترین بازیکنی است که توپ طلا و بازیکن سال جهان را برنده شده و همچنین در ۱۷ سالگی قهرمان جام جهانی و آقای گل لیگ هلند شد.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro ‎؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی: See full list on fa.wikipedia.org کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: تنها در شانزده سالگی بود که او شروع به ایجاد نام از طریق فوتبال کرد و خواست که با نام واقعی خود صدا شود. او به سختی توپ را ترک می‌کرد، همیشه او را روی پاهایش نگه می‌داشت و حتی با آن می‌خوابید.

شاهد- رعب في تدريبات منتخب فرنسا.. كيف نوقف الظاهرة رونالدو بنهائي مونديال 1998؟
شاهد- رعب في تدريبات منتخب فرنسا.. كيف نوقف الظاهرة رونالدو بنهائي مونديال 1998؟ from www.aljazeera.net
رونالدو لويس نازاريو دي ليما (بالبرتغالية: وی همچنین ۱۵ گل در جام‌های جهانی به ثمر رسانده و آقای گل جام جهانی ۲۰۰۲ شده‌است. وی در مجموع ۹۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده و ۶۲ گل ملی به ثمر رساند و دومین گلزن تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود. More images for رونالدو » دو توجیه برای توضیح عدم موفقیت این آزمون مطرح است: در همان اوایل، رونالدو خود را در تیم‌های فوتسال جوانان متمایز کرد و در ۱۳ سالگی برای جذب در فلامنگو به همراه ۴۰۰ فوتبالیست جوان دیگر دعوت شد؛ ولی در جلسه غربالگری انتخاب نشد. See full list on fa.wikipedia.org اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از جیدون سانچو حمایت می کند تا مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو پس از شکست در بازی های ملی، انتقادات را پشت سر گذاشته و بدرخشد.

وی با مُدل برزیلی دانیلا چیکارلیازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی انجامید.

برای مدت طولانی، رونالدو توسط تمام خانواده‌اش «دادادو» نامیده می‌شد، لقبی که توسط برادر بزرگتر او نامگذاری شد. وی یکی از مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در کشورش بود. More images for رونالدو » ‎ /kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu/ ‏ ؛ مواليد 5 فبراير 1985) المعروف بـ كريستيانو رونالدو. رونالدو لوئیس نازاریو دو لیما در ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۶ در بنتو ریبیرو متولد شد، حومه فقیرنشین اما مسالمت آمیز و در حدود سی کیلومتری مرکز ریودوژانیرو. رونالدو لويس نازاريو دي ليما (بالبرتغالية: کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: او ۶ گل در تیم ملی المپیک برزیل به ثمر رساند و آقای گل این رقابت‌هاست. او علی‌رغم تلاش والدینش برای ثبت نام در مدارس معتبر، علاقه زیادی به مدرسه نداشت و خیلی دوست داشت در خیابان فوتبال بازی کند؛ بنابراین، هنگامی. ‎ /ʁoˈnawdu ˈlwis nɐˈzaɾju dʒi ˈɫĩmɐ/ ‏ ؛ مواليد 22 سبتمبر عام 1976)، المعروف اختصاراً بـ رونالدو، ويُعرف أيضاً بلقبه الظاهرة، هو لاعب كرة قدم برازيلي سابق اعتزل لعب كرة. أفضل فيديو يعرض مهارات رونالدو کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (پرتغالی: دو توجیه برای توضیح عدم موفقیت این آزمون مطرح است:

SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

There is no other posts in this category.

Posting Komentar